Facultad de Psicología
Centro
Universidad de La Laguna
San Cristobal de La Laguna, EspañaPublicaciones en colaboración con investigadoras/es de Universidad de La Laguna (10)
2023
-
Implementación en España del enfoque de la parentalidad positiva y estrategias de garantía de calidad.
Actas del XI Congreso Internacional de Psicología y Educación: Bienestar psicológico y digitalización : el gran reto de la psicología hoy.
2022
-
Challenges for Teachers’ and Students’ Digital Abilities: A Mixed Methods Design Study
Sustainability (Switzerland), Vol. 14, Núm. 8
2020
-
Examining the most and least changeable elements of the social representation of giftedness
Sustainability (Switzerland), Vol. 12, Núm. 13
-
Teacher's Physical Activity and Mental Health During Lockdown Due to the COVID-2019 Pandemic
Frontiers in Psychology, Vol. 11
2019
-
Protocolo de buenas prácticas en parentalidad positiva. Su elaboración y estudio piloto
International Journal of Developmental and Educational Psychology: INFAD. Revista de Psicología, Vol. 2, Núm. 1, pp. 425-436
2018
-
National agency–university partnership for a web-based positive parenting policy and evidence-based practices
Early Child Development and Care, Vol. 188, Núm. 11, pp. 1619-1632
-
Positive parenting in Spain: introduction to the special issue
Early Child Development and Care
2017
-
Emotional and behavioral problems of children in residential care: Screening detection and referrals to mental health services
Children and Youth Services Review, Vol. 73, pp. 100-106
2008
-
368. Moldes mentales y su relación con el rendimiento en un curso en línea
Psicología y Educación: un lugar de encuentro
2005
-
The short-EMBU in Australia, Spain, and Venezuela: Factorial invariance, and associations with sex roles, self-esteem, and eysenckian personality dimensions
European Journal of Psychological Assessment, Vol. 21, Núm. 1, pp. 56-66