Publiq argitaratzeko plataforma deszentralizatuaren erabilera klasean

  1. Gorka J. Palacio Arko
Libro:
Congreso Internacional de Elearning Ikasnabar 2018
  1. María Milagros Ronco López (ed. lit.)
  2. Ander Goikoetxea Pérez (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-148-5

Año de publicación: 2019

Páginas: 95-100

Congreso: Ikasnabar (10. 2018. null)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Artikulu honetan Blockchain gaineko plataforma baten erabileraren esperientzia kontatu nahi dut, unibertsitateko ikasleekin egindakoa. Blogak sortu zirenetik asko izan dira irakasleak baliabide horiek erabili dituztenak klasean ikasleen lana bultzatzeko eta sormena sustatzeko. Bistan da blog plataformen erabilerak onurak ekarri dituela azken urteotan. Baina egun Blockchain gaineko plataformak agertu dira eta zeharo ez bada ere, paradigma aldatu egin da. Onerako aldaketa da Publiq plataforma baliatzea irakaskuntza-ikaskuntza prozesuetan. Ikasleek jakin dezakete praktika bidez plataformen deszentralizazioa zer den, kriptoekonomiak nola funtzionatzen duen. Eta horrez gain, zentsurarik gabeko argitaratzeko sistemak zertan dautzan eta datuen inmutabilitatea nola lor daitekeen.