Aniztasunaren erantzunari emandako garrantzia irakasleen hasierako formakuntzan

  1. Iñaki Karrera Juarros
  2. Leire Carrillo Romero
Libro:
XXV jornadas de investigación en psicodidáctica
  1. Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-046-4

Año de publicación: 2019

Páginas: 267-287

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (25. 2018. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Ikerketa honek aniztasunari arreta emateko ikasleek hasierako formakuntzan bereganatzen dituzten konpetentzien autopertzepzioa aztertzea du xede. Metodo interpretatiboaren bidez, Donostiako Hezkuntza, Filosofia eta Antropologia Fakultateko Heziketa Bereziko minorreko (azken urteko) 4 ikasle elkarrizketatu dira praktikaldia testuinguru desberdinetan garatzen ari zirenean: laguntza gelan egun osoz; gela arrunt eta laguntza gelan; laguntza gela eta gela arruntean; eta ikasgela arruntean egun osoz. Emaitzek frogatu dute aniztasunaren lanketa HPB espezialitatera bideratzen dela, formakuntza arruntean nagusitasunik gabe. Ondorioztatzen da alor kognitiboa eta afektu positiboak unibertsitate barruan ikasten dituztela, eta praktikaldia aldi estrategikoa dela aurrekoak finkatzeko nahiz portaerakoak garatzeko. Azkenik, ikasleen zailtasunetatik abiaturik, unibertsitateko kurrikuluma, metodologia eta ikasle eta irakasle konpetentziak hobetzeko eskakizunak aurkezten dira.