Autokontzeptu multidimensionala Lehen Hezkuntzan neurtzeko erremintaSortzea eta baliozkotzea

  1. Nagore Arbaiza Lekue
  2. Xabier Etxaniz Erle
  3. Arantzazu Rodríguez Fernández
Libro:
XXV jornadas de investigación en psicodidáctica
  1. Iker Ros Martínez de Lahidalga (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-1319-046-4

Año de publicación: 2019

Páginas: 1-18

Congreso: Jornadas de Investigación en Psicodidáctica (25. 2018. Bilbao)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Autokontzeptua garapenerako eta eskola egokitzapenerako zutabe bat da, batez ere gazterian (Lehen Hezkuntza), haurraren eta etorkizuneko helduaren nortasuna garatzen hasten den garaian. Horregatik da garrantzitsua autokontzeptua indartzen lagunduko duten esku hartzeak sortzea, autopertzepzioaren oinarriak direnak, eta beraz, autokontzeptuaren garapen ezin hobeari lagunduko diotenak. Halere, gaur egungo arazotzat jotzen da horrelako proiektuen bideragarritasuna neurtzeko tresna egokirik ez izatea. Horretarako proposatzen da Lehen Hezkuntzan autokontzeptua neurtzeko tresnak aztertzea eta autokontzeptu multidimentsionala Lehen Hezkuntzan neurtzeko itaunketa sortzea euskaraz. Hori aurrera eramateko, azterketa bibliografikoa egin da, autokontzeptuaren eredu multidimentsionala ezarri zenetik gaur egunera, orain arte egindako aurrerapenak ikusi eta agertzen diren hutsuneak ezagutu eta haien bitartez Lehen Hezkuntzan auto-kontzeptu multidimentsionala neurtzeko baliagarria izango den tresna sortu eta baliozkotzeko.