Irakasleen hasierako prestakuntzanon gaude eta nora joan beharko genuke?

  1. Nerea Muguruza Azkarraga
Libro:
Gizarte Zientziak eta Zuzenbidea: V. Ikergazte Nazioarteko Ikerteta Euskaraz. 2023eko maitzaren 17, 18 eta 19 Donostia, Euskal Herria.
  1. Olatz Arbelaitz Gallego (ed. lit.)
  2. Ainhoa Latatu Núñez (ed. lit.)
  3. Elixabete Pérez Gaztelu (ed. lit.)

Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano

ISBN: 978-84-8438-864-7

Año de publicación: 2023

Páginas: 227-234

Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (5. 2023. Donostia)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioak irakasle izateko ikasleen hasierako prestakuntza hobetzeko erreforma-proposamenak zabaldu zituen 2022ko urtarrilean. XXI. mendearen hasieratik zientziak hasierako prestakuntza berrikusteko beharra aldarrikatu du. Era berean, nazioartean zenbait herrialdek prestakuntza hobetzeko pausoa eman dute. Komunikazio honetan Espainiako egoera aztertu da, irakasleen hasierako prestakuntzaren ezaugarriak aztertu dira, nazioarteko erakundeen orientabideekin eta zientziak dioenarekin konparatuz. Ikusi denez, prestakuntza 2007tik berdintsu mantendu da. Ondorioz, nazioartean nagusitzen den ikuspegiaren arabera, ez dago egungo irakaskuntzaerrealitatearekin lerrokatuta eta ez da ebidentzietan oinarritzen.