Euskal Herriko Unibertsitateko Hezkuntzaren Museoko urtekarien balioaHezkuntzaren Historiarako lehen mailako iturri gisa
- Olatz Arbelaitz Gallego (ed. lit.)
- Ainhoa Latatu Núñez (ed. lit.)
- Elixabete Pérez Gaztelu (ed. lit.)
Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-864-7
Año de publicación: 2023
Páginas: 211-218
Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (5. 2023. Donostia)
Tipo: Aportación congreso
Resumen
Erakunde askok memoriak, urtekariak, aktak etab. idazten dituzte egindako lanen berri emateko. Ez da desberdina hezkuntza-erakundeen kasuan, XIX. mendearen amaieraz geroztik hainbat motatako memoriak egin baitituzte: ikuskaritzakoak, oposizio-aldikoak, praktiketakoak… Duela gutxi arte gutxietsiak izan badira ere, gero eta egile gehiago dira, iturri gisa duten balioaz ohartuta, Hezkuntzaren Historia arloko hainbat ikerketatan iturri nagusi gisa erabiltzen hasi direnak. Mota askotariko memorien ekoizpen horren baitan, urtekariak topa ditzakegu. Azken hauek lehen mailako iturri gisa duten balioa nabarmendu nahi da dagokigun ekarpenean.