Konputagailuen sarrera/irteeraren hezkuntza prozesurakohurbilpen berritzaile bat
- Iñaki Alegria (ed. lit.)
- Ainhoa Latatu (ed. lit.)
- Miren Josu Omaetxebarria (ed. lit.)
- Patxi Salaberri (ed. lit.)
Argitaletxea: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-627-8, 978-84-8438-632-2
Argitalpen urtea: 2017
Bolumenaren izenburua: Ingeniaritza eta Arkitektura
Liburukia: 5
Alea: 5
Orrialdeak: 48-55
Biltzarra: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (2. 2017. Iruñea)
Mota: Biltzar ekarpena
Laburpena
Artikulu hau Informatikaren Hezkuntzaren Ikerketa (ingelesez, Computing Education Research CER) lerroaren barruan kokatzen da. Egindako ikerketan, zehazki, konputagailuaren sarrera/irteera (S/I) azpisistemaren hezkuntza prozesua aztertu da. Gaia lantzeko erabiltzen diren eredu nagusienak, Proiektuetan Oinarritutako Ikaskuntza (POI) nola txertatu, teknologiari buruz i(ra)kasteko teknologia berriztea, ebaluatzeko erabiltzen diren azterketak eta ikasleek prozesuaren bukaeran S/I nola ulertzen duten aztertu da ikerketan zehar. CER ikerketa lerroaren barruan konputagailuen arkitektura adarrean eta zehatzago S/I azpisistemaren inguruko azterketa bakarrenetako da. Dena den, bere espezi kotasunaren barruan, bertan emandako hausnarketa beste edozein gairen hezkuntza prozesura eramangarria da, Informatikan nahiz beste edozein alorretan.