Nerabearen eta lagun-taldearen ikus-entzunezko kontsumoa 2011nGipuzkoako kasu azterketa

  1. Amaia Pavón 1
  2. Aitor Zuberogoitia 1
  3. Patxi Juaristi 2
  1. 1 Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea
    info

    Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

    Mondragón, España

    ROR https://ror.org/00wvqgd19

  2. 2 Euskal Herriko Unibertsitatea/Universidad del País Vasco
Libro:
I. IkergazteNazioarteko ikerketa euskaraz. Kongresuko artikulu-bilduma: 2015eko maiatzaren 13, 14 eta 15a. Durango, Euskal Herria
  1. Iñaki Alegría (ed. lit.)
  2. Ainhoa Latatu (ed. lit.)
  3. Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.)

Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano

ISBN: 978-84-8438-539-4

Año de publicación: 2015

Páginas: 258-265

Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (1. 2015. Durango)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

Ikerlan honen helburua da ezagutzea 12 eta 16 urte bitarteko gaztetxo gipuzkoarren ikusentzunezko kontsumo-ohiturak, betiere nerabezaroan funtsezkoa den lagun-taldearekin duenharremana kontuan hartuta (jakiteko ea harremanik dagoen ikus-entzunezko kontsumo indibidualareneta talde-kontsumoaren artean). Landa lana 2011n burutu zen: 852 galdetegi, 26 sakoneko elkarrizketaeta 16 neraberen Tuentiko profilen eduki-azterketa baliatu ziren ikerketa osatzeko. Ikerlanakdeskribatzen duen testuinguruan aro analogikoko ikus-entzunezko praktikak eta kontsumo-ohituraberriak uztartzen dira, digitalizazioaren ondorioz sortu direnak. Horrekin batera, lagun-taldeareneragina nerabezaroan nabaria da.