Markatzaile diskurtsiboak ikasle entzuleek espainiar zeinu-hizkuntzan ekoiztutako testuetan
- Ainhoa Moiua 1
- I. García Azkoaga 2
- A. Ozaeta 3
-
1
Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea
info
- 2 Euskal Herriko Unibertsitatea/Universidad del País Vasco
- 3 Mondragon Unibersitatea
- Iñaki Alegría (ed. lit.)
- Ainhoa Latatu (ed. lit.)
- Miren Josu Ormaetxeberria (ed. lit.)
Editorial: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-539-4
Año de publicación: 2015
Páginas: 77-82
Congreso: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (1. 2015. Durango)
Tipo: Aportación congreso
Resumen
Ikerketa honek espainiar zeinu-hizkuntzako interpretazioko ikasle entzuleek testuetan erabiltzendituzten markatzaileak aztertzea du helburu nagusi. Ikasleek erabiltzen dituzten markatzaileakespainiar zeinu-hizkuntzako erreferentziazko praktika sozialekin alderatzen dira, hau da, gorrekekoiztutako testuekin. Ikusi dugu ikasle entzuleek erabilitako markatzaileak gorrek erabilitakoetatikdesberdintzen direla: eskuzko markatzaileek presentzia handiagoa dute entzuleen testuetan etahorrekin batera, markatzaile espazialak urriagoak dira eta eskuzko markatzaileez lagunduta agertzendira. Ondorioei dagokienez, espainiar zeinu-hizkuntzaren modalitate espazialak eragin zuzena duelakonexioan ikusi da eta hizkuntzaren ikaste-prozesuan kontuan izan beharreko ezaugarria litzateke.