Geometriako aktibitateak prestatzeko proposamena DBHn (12-16 urte).

  1. Modesto Arrieta 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

ISSN: 1135-4690

Año de publicación: 1996

Número: 5

Páginas: 33-34

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

Resumen

Derrigorrezko irakaskuntza 16 urtearte lutzatzeaz gain prozeduren eta jarreren ezarpena eduki bezala isladatzea izan da OCD-Oinarrizko Curriculum Diseinu-ko berrikuntza positiboetako bat. Halere, eta nahiz jarrerek nolabaiteko eztabaida sortu, jarrera bera irakasgai berdineko gai-multzo desberdinetan proposa daitekeelako edota irakasgai desberdinetan landu ere bai, prozedurak erabat onartu egin dira, lehen inplizitoki lantzen zirelako eta nonbait gutxietsirik zeudelako. Bestalde, aldaketa hauek guztiak proposatu direnetik eskoletan "iraultza" txiki bat dago, programazio berriak etengabe lantzen ari dira, orain eskoletan norberak maila desberdinetako programazioa (zentrukoa, mailakoa eta unitate didaktikoak) egiteko aukera ederra baitu. Hainbat talde eta eskolak aspalditik lanean dihardute programazio berri hauek aurrera atera nahian edo gutxienez plangintza berriak suposatzen duen aldaketaz jabetzeko.