Paulo Freireren eragina helduen euskal alfabetatzean eta horren ondorioz egin daitezkeen aportazio kritikoak

  1. Bornaetxea Rodríguez, Adolfo
Revista:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636

Año de publicación: 1999

Título del ejemplar: Aportaciones de Paulo Freire

Número: 10

Páginas: 101-111

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Ikastaria: cuadernos de educación

Resumen

Azpimarratzekoak dira AEKren praktika alfabetatzaileetan Paulo Freirek izan duen eraginaren ondorioak. Euskalduntze praktiketan AEKk Freireren "alfabetatze kontzientizatzailearen" teoriak aplikatu ezezik, teoria horien alderdi teoriko-praktikoak garatu ditu, Freireren idazkietan egundainokoan hazi gisa besterik ageri ez zirelarik. Hala, Freireren "kultura kontzientizazioa" AEKn "kontzientziazio soziolinguistikoa" bilakatzen da, eta gehiago sakontzearren are ikasteko metodo antidiglosiko bat garatzen du.