Eleaniztasun goiztiarrari bai, baina ez edonola
ISSN: 0213-3636
Año de publicación: 2000
Título del ejemplar: Nuevos caminos para la enseñanza plurilingüe
Número: 11
Páginas: 97-117
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Ikastaria: cuadernos de educación
Resumen
Irakaskuntza elebidunaren (euskara-gaztelania) esperientziaren bideragarritasuna 30 urte baino gehiagoko epealdian frogatu ondoren, ikastolok eleaniztasun goiztiarraren erronkari 1991-92. ikasturtetik aurrera aurre egiten hasiak gara.Komunikazio honen lehen atalean ingelesaren irakaskuntza goiztiarra egitasmoaren ezaugarri nagusien azalpena egiten da: eleaniztasunaren planteamendu orokorra, helburuak, ikasmaterialen sorkuntza, irakasleen prestakuntza eta ikasleen ebaluazioa.Bigarren atalean, gure esperientzian oinarrituz, eta eguneroko praktikan ikusten ditugun alde onak eta zailtasunak kontuan hartuz, geurea bezalako berrikuntza bat aurrera eramateko, proiektuen antolaketa eta kudeaketaren ikuspegitik, zaindu behar diren baldintzak aipatzen ditugu. Gure ustez, eleaniztasun goiztiarraren planteamendua egokia da, baina planteamendua bera baino garrantzizkoagoa da nola eta zein baldintzetan egiten den berrikuntza hori jakitea.