Gazte unibertsitarioen bizipenak hizkuntza ikaskuntzan
ISSN: 1130-8435
Año de publicación: 2009
Título del ejemplar: Jose Luis Alvarez Enparantza "Txillardegiren"
Número: 71
Páginas: 138-150
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Bat: Soziolinguistika aldizkaria
Resumen
Artikulu honetan aurkezten den ikerketaren abiapuntuan hizkuntzak ikasteko prozesuen bizipena aztertu nahia dago. EHUko Pedagogia eta Psikopedagogia ikasten duten 140 ikasleren idatzizko kontakizunak oinarri hartuta burutu da lana. Kontakizun horietan ikasle bakoitzak hizkuntzak ikasteko prozesu pertsonalari buruzko diskurtsoa idatzi zuen, arlo jakin batzuk nabarmenduz, hala eskatuta: norberaren hizkuntza.-testuingurua, eskolan izandako ikaskuntza esperientzia, ikasteko modua, hizkuntzen balioa eta abar. Kontuan hartu diren dimentsioak, horrenbestez, norberaren etxean hitz egiten diren hizkuntzak eta eskolako hizkuntza-eredua izan dira. Aldi berean, edukiak aztertzeko garaian baliaturiko irizpide nagusiak hizkuntzen ikaskuntza-prozesuaz nola mintzatzen diren, hizkuntzak ikasteko motibazioa nola azaltzen duten eta hizkuntzekiko sentimenduak kontuan hartu dira. ______