Oihane Fernandez“Aldagai psikologikoak indartuz hobetuko ditugu eskola-errendimendua eta eskola-inplikazioa”.

  1. Fernández Lasarte, Oihane
Revista:
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

ISSN: 1135-4690

Año de publicación: 2019

Número: 238

Páginas: 19-24

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

Resumen

Nerabeen eta gazteen eskola-errendimenduan eta eskola-inplikazioan zer faktorek eragiten duten aztertu du Oihane Fernandez Lasartek, Euskal Herriko Unibertsitateko Psikor ikerketa taldeko ikertzaileak. Ikaslearen babes soziala, adimen emozionala eta autokontzeptua arrakasta akademikoarekin lotuta daudela baieztatu dute emaitzek. Horregatik, garrantzitsua iruditu zaio hiru kontzeptu horietan atentzioa jartzea eta horiek indartzeari begira lan egitea eskola-komunitatea osatzen duten eragile guztiok. Ikerketak argi erakutsi du, halaber, alde nabarmena dagoela mutilen eta nesken artean, adimen emozionalari, autokontzeptuari eta eskola-egoerari dagokienez. Mutilek emaitza hobeak azaldu dituzte aldagai psikologikoetan, eta neskek, berriz, eskola-errendimenduan. Ikerketak emandakoaz luze eta zabal hitz egin du Fernandez Lasartek Hik Hasirako.