Sekuentzia didaktikoaekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria

  1. Larringan Aranzabal, Luis María
  2. Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
Revue:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Année de publication: 2012

Titre de la publication: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Número: 18

Pages: 13-44

Type: Article

D'autres publications dans: Ikastaria: cuadernos de educación

Résumé

Lan honen helburua da Sekuentzia Didaktikoa (SD) lanabesaren pertinentzia didaktikoa, teorikoa eta praktikoa, gogoratzea ekintza didaktikorako ardatz fidarri izan daitekeen heinean. Egileek Genebako Unibertsitatean landutako eredua hartzen dute jarraibide: testu pedagogia, hain zuzen. Hiru atal nabarmendu ahal dira: lehenbizikoan, didaktika jakintza arloaren autonomia premiazkoa dela esaten da. Bigarrenean, SDaren ezaugarriak gogoratzen dira. Hurrengoan SDaren lau etapak eta barne osaera azaltzen dira. Azkenik, sekuentzia didaktikoaren adibide bat jartzen da.