Sekuentzia didaktikoaekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria
ISSN: 0213-3636, 2255-1069
Année de publication: 2012
Titre de la publication: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika
Número: 18
Pages: 13-44
Type: Article
D'autres publications dans: Ikastaria: cuadernos de educación
Résumé
Lan honen helburua da Sekuentzia Didaktikoa (SD) lanabesaren pertinentzia didaktikoa, teorikoa eta praktikoa, gogoratzea ekintza didaktikorako ardatz fidarri izan daitekeen heinean. Egileek Genebako Unibertsitatean landutako eredua hartzen dute jarraibide: testu pedagogia, hain zuzen. Hiru atal nabarmendu ahal dira: lehenbizikoan, didaktika jakintza arloaren autonomia premiazkoa dela esaten da. Bigarrenean, SDaren ezaugarriak gogoratzen dira. Hurrengoan SDaren lau etapak eta barne osaera azaltzen dira. Azkenik, sekuentzia didaktikoaren adibide bat jartzen da.