Sekuentzia didaktikoaekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria

  1. Larringan Aranzabal, Luis María
  2. Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
Aldizkaria:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Argitalpen urtea: 2012

Zenbakien izenburua: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Zenbakia: 18

Orrialdeak: 13-44

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Ikastaria: cuadernos de educación

Laburpena

Lan honen helburua da Sekuentzia Didaktikoa (SD) lanabesaren pertinentzia didaktikoa, teorikoa eta praktikoa, gogoratzea ekintza didaktikorako ardatz fidarri izan daitekeen heinean. Egileek Genebako Unibertsitatean landutako eredua hartzen dute jarraibide: testu pedagogia, hain zuzen. Hiru atal nabarmendu ahal dira: lehenbizikoan, didaktika jakintza arloaren autonomia premiazkoa dela esaten da. Bigarrenean, SDaren ezaugarriak gogoratzen dira. Hurrengoan SDaren lau etapak eta barne osaera azaltzen dira. Azkenik, sekuentzia didaktikoaren adibide bat jartzen da.