Sekuentzia didaktikoaekintza didaktikoaren zutabe eta ardatz minimoki fidagarria

  1. Larringan Aranzabal, Luis María
  2. Idiazabal Gorrotxategi, Itziar
Zeitschrift:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Datum der Publikation: 2012

Titel der Ausgabe: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Nummer: 18

Seiten: 13-44

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Ikastaria: cuadernos de educación

Zusammenfassung

Lan honen helburua da Sekuentzia Didaktikoa (SD) lanabesaren pertinentzia didaktikoa, teorikoa eta praktikoa, gogoratzea ekintza didaktikorako ardatz fidarri izan daitekeen heinean. Egileek Genebako Unibertsitatean landutako eredua hartzen dute jarraibide: testu pedagogia, hain zuzen. Hiru atal nabarmendu ahal dira: lehenbizikoan, didaktika jakintza arloaren autonomia premiazkoa dela esaten da. Bigarrenean, SDaren ezaugarriak gogoratzen dira. Hurrengoan SDaren lau etapak eta barne osaera azaltzen dira. Azkenik, sekuentzia didaktikoaren adibide bat jartzen da.