Ikerketa-bideak konbergnetzia mediatikora hurreratzekoGoiena Komunikazio Zerbitzuak, Koop. E.-ren adibidea

  1. Larrañaga Zubizarreta, José
Revista:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

ISSN: 1130-5738

Año de publicación: 2008

Número: 64

Páginas: 69-81

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

Resumen

Konbergentzia mediatikoan murgiltzea da ikerketa-lan honen helburua eta azterketa-bideak azaltzen ditu metodologia egokienaren bila. Komunikabide-enpresa guztiak dabiltza prozesu betean konbergentzia deituriko medioen eta eduki-informazioaren batuketan. Artikulu honek Gipuzkoako lurraldean Debagoiena eskualdeko komunikabide-enpresa hartu du ikerketa-bide, Goiena Komunizazio Zerbitzuak, Koop. E., Arrasaten kokatua. 2006ko abendua eta 2007ko otsaila bitartean eginiko azterketaren emaitza da artikulua. Lanean hasi baino lehenago gure hipotesia hau zen: Euskal Herriko komunikazioko enpresen artean konbergentzia maila aurreratuena duela Goiena koopera-tibak, Vocento taldea edo Eitb taldea ailegatu ez diren neurriraino eraman duela multimedia-prozesua enpresa arrasatearrak. Ondorioz, kazetariaren profila aldatzen hasi da. Metodologia aldetik, esan, bide kualitatiboa eta parte-hartzailea aukeratu dugula ikerketa-bide. GAKO-HITZAK: Konbergentzia mediatikoa, kazetari multimedia, metodologia parte-hartzailea.