Koebaluazioaikasleak tresna telematiko bitartez motibatu

  1. Dominguez Lopez de Lacalle, Oier
  2. Dominguez Lopez de Lacalle, Xabier
Aldizkaria:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Argitalpen urtea: 2013

Zenbakia: 10

Mota: Artikulua

Beste argitalpen batzuk: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Laburpena

Telekomunikazio Sistemen adarreko Telekomunikazio Ingeniaritza Tekniko 3. mailako 22 ikaslerekin izandako koebaluazio esperientzia da jarraian azaltzen dena. �Proiektuak� ikasgaian burutu beharreko bakarkako eta taldeko lanak ebaluatu behar izan dituzte eta horretarako plataforma telematiko bat erabili dute, irakasleak bideratua eta beronek kontrolatuaz. Emaitzak esanguratsuak izan dira: lanik hoberena egin duten ikasleek notarik onenak izan dituzte eta alderantziz.