E torkin digitala naiz

  1. Laura Basarte
  2. Santiago Palacios
Libro:
Bitez bit: unitatez unitate: hezkuntzako inguruak kooperazioan
  1. Santiago Palacios Navarro
  2. Fabiola López y López
  3. Auxiliadora Montes Calvo
  4. Itxaro Latasa Zaballos
  5. Enrique Barradas Guevara

Editorial: Asociación Hegeobitaldea

ISBN: 978-84-614-0680-7

Año de publicación: 2010

Congreso: Jornadas de Educación, Desarrollo, Tecnología y Cooperación (3. 2010. Vitoria)

Tipo: Aportación congreso

Resumen

“Etorkin digital” bat bezala aurkeztuko naiz. Nire egoerapertsonala laburki adieraziko det; 33 urteko donostiar neskabat naiz.. Orain dela hamar urte nire magisteritzako ikasketakutzi eta lanean hasi nintzen irakaskuntzaren gaiarekinzerikusirik ez duen lan batean.Gaur egun eta hezkuntzaren psikologia birtualeanerabiltzen den “brecha digital” delakoaren sentsazioa argi etagarbi sumatu dut. Ordenagailuen erabilera, teknologia berrienerabilera,guzti honek nire garaiko ikaskuntzarekin ez duzerikusirik eta frustrazio puntu batekin hasi naiz nire ikasketakberreskuratzen.Lan honetan Hezkuntzaren Psikologiaren ikasgaia hasi etakurtsoa bukatu arte bizitako esperientziak eta nik lortu ditudanaurrerapenak eta ondorioak adierazten saiatuko naiz.Irakaslearekiko harremana, ikasgaiarekiko motibazioa etaazken finean ikasgai honekin ikasi dudan ala ez zehaztu nahidut lan honen bitartez.Ikasteko erabilera desberdinak eta hezkuntza sistema etametodo desberdinak daude gaur egun, ikasteko alternatiba batsortaraziz.Teknologia berrien erabilera garrantzitsua da besteekikoharremanak bultzatzeko eta “aprender haciendo” delakoarenteoria ere lehenengo pertsonan bizitu dut.Nire barruko sentsazioak eta sentimenduak besterik ezditut adierazi lan honetan. Horrek erraztasuna etanaturaltasuna eman dit, denbora guztian irakasleak horitransmititu didalako.