Bizkaiko Hezkuntza-Proiektu Alternatiboakezaugarriak, erronkak eta mugak
- Maddi Urquijo Serna 1
- Eider Alkorta Elorza 1
-
1
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
info
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
Lejona, España
ISSN: 1988-5911
Año de publicación: 2023
Número: 30
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica
Resumen
Artikulu honen helburu nagusia Bizkaiko hezkuntza-proiektu alternatiboekiko lehen gerturatze bat egitea da. Zehazki, proiektu hauen ezaugarri nagusiak eta egun duten egoera ezagutu nahi da; haien oztopo edo mugak, eta haurrekiko eta gizartearekiko dituzten onura zein gabeziak identifikatuz. Horretarako, lehenik eta behin hezkuntza-proiektu alternatiboei buruzko berri- kusketa teoriko bat burutu da. Horrez gain, proiektu hauetan parte hartzen duten eragileekin (profesionalak eta familiak) sakoneko elkarrizketak egin dira egoera horren eta, baita, hezkun- tza alternatiboaren zein hezkuntza publikoaren etorkizunaren inguruan dituzten iritzi eta haus- narketak ezagutzeko asmoz. Hala, bi ikerketen emaitzak aztertu eta alderatu ostean, hezkuntza alternatiboaren eta hezkuntza publikoaren etorkizuneko erronka nagusien inguruko hausnarke- tak luzatuko dira.