Bizkaiko Hezkuntza-Proiektu Alternatiboakezaugarriak, erronkak eta mugak

  1. Maddi Urquijo Serna 1
  2. Eider Alkorta Elorza 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2023

Número: 30

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/30_ALEA/4 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Resumen

Artikulu honen helburu nagusia Bizkaiko hezkuntza-proiektu alternatiboekiko lehen gerturatze bat egitea da. Zehazki, proiektu hauen ezaugarri nagusiak eta egun duten egoera ezagutu nahi da; haien oztopo edo mugak, eta haurrekiko eta gizartearekiko dituzten onura zein gabeziak identifikatuz. Horretarako, lehenik eta behin hezkuntza-proiektu alternatiboei buruzko berri- kusketa teoriko bat burutu da. Horrez gain, proiektu hauetan parte hartzen duten eragileekin (profesionalak eta familiak) sakoneko elkarrizketak egin dira egoera horren eta, baita, hezkun- tza alternatiboaren zein hezkuntza publikoaren etorkizunaren inguruan dituzten iritzi eta haus- narketak ezagutzeko asmoz. Hala, bi ikerketen emaitzak aztertu eta alderatu ostean, hezkuntza alternatiboaren eta hezkuntza publikoaren etorkizuneko erronka nagusien inguruko hausnarke- tak luzatuko dira.