Mugikorra eta klasean arreta mantentzeko zailtasunak

  1. Oihane Imaz Biritxina 1
  2. Jon Bustillo Bayón 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2023

Número: 30

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/30_ALEA/2 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Resumen

Lan honetan, Whatsapp taldera bidaltzen diren mezuek hezkuntza graduko ikasleen ar- tean zenbateko eragina izan duten neurtu nahi izan da. Horretarako, modu automatikoan bidali dira mezu ezberdinak hiru denbora eremu ezberdinetan, goizez, klase orduetan eta gauez. Mezu hauek bi jatorri ezberdin izan dituzte, alde batetik mezua jasotzen zutenen- tzat ezaguna zen telefono batetik eta ezezaguna zen beste batetik. Emaitzek erakusten digute, jatorri ezezagunetik jasotzen diren mezuak besteak baino lehenago irakurtzen di- rela, hiru denbora eremuen artean alde nabarmenik ez dagoela. Klase orduetan partaideen ia %40ak jatorri ez ezaguna duten mezuak bost minutu igaro baino lehen mugikorrean irakurrita zituzten eta %22a bakarrik ez zuen mezuak irakurtzen klase orduetan.