Mugikorra eta klasean arreta mantentzeko zailtasunak
- Oihane Imaz Biritxina 1
- Jon Bustillo Bayón 1
-
1
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
info
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
Lejona, España
ISSN: 1988-5911
Año de publicación: 2023
Número: 30
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica
Resumen
Lan honetan, Whatsapp taldera bidaltzen diren mezuek hezkuntza graduko ikasleen ar- tean zenbateko eragina izan duten neurtu nahi izan da. Horretarako, modu automatikoan bidali dira mezu ezberdinak hiru denbora eremu ezberdinetan, goizez, klase orduetan eta gauez. Mezu hauek bi jatorri ezberdin izan dituzte, alde batetik mezua jasotzen zutenen- tzat ezaguna zen telefono batetik eta ezezaguna zen beste batetik. Emaitzek erakusten digute, jatorri ezezagunetik jasotzen diren mezuak besteak baino lehenago irakurtzen di- rela, hiru denbora eremuen artean alde nabarmenik ez dagoela. Klase orduetan partaideen ia %40ak jatorri ez ezaguna duten mezuak bost minutu igaro baino lehen mugikorrean irakurrita zituzten eta %22a bakarrik ez zuen mezuak irakurtzen klase orduetan.