«Ingeniaritzaren Oinarri Kimikoak» irakasgaiari buruzko galdetegi interaktiboak. Ikasleeen erabilera eta gogobetetzea

  1. Arritokieta Ortuzar Iragorri 1
  2. Itziar Aranguiz Basterrechea 1
  3. Elena Bilbao Ergueta 1
  4. Isabel Eguía Ribero 1
  5. Mª José García López 1
  6. Amaia Menéndez Ruiz 1
  7. Blanca Caballero Iglesias 1
  8. Maite de Blas Martín 1
  9. Ana de Luis Álvarez 1
  10. Paulo Etxeberria Ramírez 1
  11. Aitziber Iriondo Hernández 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Libro:
Teknologia berriak eta Hezkuntza joerak
  1. Inmaculada Maiz Olazabalaga (ed. lit.)
  2. Urtza Garay Ruiz (ed. lit.)
  3. Carlos Castaño Garrido (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-9082-604-1

Año de publicación: 2017

Páginas: 481-498

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

Bilboko Ingeniaritza Eskolan, Ingeniaritza Tekniko Industrialeko atalean, «Ingeniaritzaren Oinarri Kimikoak » 1. mailako oinarrizko irakasgaiko ikasleei Hot Potatoes erreminta digitalarekin landutako galdetegiak eskaini zitzaizkien eGelan (UPV/EHUren Moodlen plataforma) 2015-2016 kurtsoan zehar. Ikasleek nahi izan gero erantzun zitzaketen galdetegiak. Lan honetan, galdetegi horien eskaintza eta egitea ikasleen gain izandako eragina aztertzen da. Ikasleek esperientzia horri buruzko inkestak erantzun zituzten, eGelan galdetegiak eskuragarri izan aurretik eta ondoren. Hasierako inkestetatik deduzitu zen ikasleen %64a irakasgaian lehendabizi zegoela matrikulatuta eta, gainera, erreminta digitalei buruzko ezaguerak bazituela. Bukaerako inkestetan, ikasle gehienek (%95) esan zuten kurtsoan zehar eskainitako erreminta digitalak erabili zituztela. Gainera, adierazi zuten erreminta horiek, beste erabilera batzuk baino, batez ere autoebaluaziorako zirela erabilgarriak. Azkenik, inkestatutako ikasleen %48ak esan zuen erabilitako metodologia beste irakasgairen batean aplikatuko lukeela. Aurreko 2014-2015 kurtsoan ez zen galdetegirik eskaini. Ikertutako kurtsoarekin alderatuz, arrakasta-tasak ohiko deialdian behera egin zuen 2014-2015 kurtsotik 2015-2016 kurtsora: %77tik %53ra hain zuzen ere. Deialdi berean gainditu zutenen kalifikazioa bataz beste gutxi gora behera 5 izan zen bi kurtsoetan. Dena den, aipatutako kurtsoek ordutegi eta ikasle-kopuruari dagokionez emaitzaren gain eragina izan zitzaketen ezaugarri ezberdinak zituzten.