Mekanismo lauen sintesirako eta ikasketa zinematikorako irakaskuntza softwarea

  1. Mikel Diez Sánchez 1
  2. Mónica Urízar Arana 1
  3. Erik Macho Mier 1
  1. 1 Escuela de Ingeniería de Bilbao, Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea UPV/EHU
Libro:
Teknologia berriak eta Hezkuntza joerak
  1. Inmaculada Maiz Olazabalaga (ed. lit.)
  2. Urtza Garay Ruiz (ed. lit.)
  3. Carlos Castaño Garrido (ed. lit.)

Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea

ISBN: 978-84-9082-604-1

Año de publicación: 2017

Páginas: 471-480

Tipo: Capítulo de Libro

Resumen

Lan honen helburua software baten aurkezpena da. Softwarea pentsatuta dago ikasleek mekanismoen sintesia eta ikasketa zinematikoa egiterako orduan aurkitzen dituzten zailtasunak gutxitzeko. Softwarea, GIM deiturikoa, ikasleei laguntzen die mekanismoen alorrean sakontzen era errazago eta bisualago batean. Esperientziak esaten digu klaseko teoremak eta kalkuluak software baten bidez aurkeztea eta azaltzea oso lagungarria dela. Era honetan GIM softwarea ikasleek jasotako ezagutza indartzeko asmoarekin, ariketa praktikoetan erabiltzen da. Softwarearen ezaugarri nagusiak, beste batzuen artean, hurrengoak dira: kokapen arazoaren ebazpena, abiadura eta azelerazioen kalkulua, singularitateen analisia, mugimendu lauaren entitate esanguratsuen adierazpena, mekanismo lauen sintesirako metodo grafikoen erabilera. Softwarearen bitartez ikasleek emaitza guztiak ikusteko aukera daukate, baita euren aldaketa denbora zehar ere. Honek errazten du kontzeptu teoriko sakonagoen aurkezpena eta euren pentsaera kritikoa estimulatzen du.