Kontsonante-bilkuren ahots gorako irakurketaren ikerketarako proposamen teorikoa
- Eguskiza, Naia (ed. lit.)
- Iglesias, Aitor (ed. lit.)
Editorial: Servicio Editorial = Argitalpen Zerbitzua ; Universidad del País Vasco = Euskal Herriko Unibertsitatea
ISBN: 978-84-1319-350-2
Año de publicación: 2021
Páginas: 67-84
Tipo: Capítulo de Libro
Resumen
Artikulu honetan lan-proposamen bat luzatzen da aztertzeko Lehen Hezkuntzako lehen zikloko ikasleen artean ahots gorako irakurketan kontsonante-bilkurak euskaraz ondo ahoskatzen diren. Europar Erreferentzia Markoa eta Heziberri 2020 curriculuma kontuan hartuta, garrantzitsua da irakurketaren idatzizkoaren kode-arauak barneratuta izatea. Hipotesia da ikasleek askotan erdarazko kodea erabiltzen dutela euskarazko kontsonante-bilkurak ahoskatzeko orduan. Hipotesia berresteko, corpus bat batu nahi da eta jasotako datuak aztertu ostean, emaitzek esango ligukete esku-hartze bat egin beharrezkoa izango litzatekeen gabezia hau zuzentzeko