Samsung'S advertising strategy for the launch of its mobile devices in spain (2018-2021)

  1. Blanca Miguélez-Juan 1
  2. Sara Rebollo-Bueno 2
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

  2. 2 Universidad de Sevilla
    info

    Universidad de Sevilla

    Sevilla, España

    ROR https://ror.org/03yxnpp24

Book:
CUICIID 2022: congreso Internacional sobre Comunicación, Innovación, Investigación y Docencia. Libro de actas
  1. David Caldevilla Domínguez (coord.)

Publisher: Fórum Internacional de Comunicación y Relaciones Públicas (Fórum XXI)

ISBN: 978-84-09-43242-4

Year of publication: 2022

Pages: 66

Congress: CUICIID 2022 (12. 2022. null)

Type: Conference paper