Bi urteko haurren enkulturazio prozesuarekiko Haur Hezkuntzako maisu-maistren irudikapen sozialakmetodo mistoen bidezko ikerketa

  1. Juaristi Larrinaga, Olalla
unter der Leitung von:
  1. Iñaki Larrea Hermida Doktorvater/Doktormutter
  2. Alexander Muela Aparicio Doktorvater/Doktormutter

Universität der Verteidigung: Mondragon Unibertsitatea

Fecha de defensa: 22 von Juni von 2022

Gericht:
  1. Nekane Beloki Arizti Präsident/in
  2. Nekane Arratibel Insausti Sekretär/in
  3. Nahia Intxausti Intxausti Vocal

Art: Dissertation

Teseo: 736313 DIALNET

Zusammenfassung

Eskola-testuinguruan, Haur Hezkuntzako maisu-maistra da haurraren erreferentzia-eredua eta enkulturazio prozesuan eragile garrantzitsua. Ikerketa honen helburua da Haur Hezkuntzako maisu-maistrek haurren enkulturazio prozesuarekiko dituzten irudikapen sozialak ezagutzea eta aztertzea eta beren enkulturazio-eragile rolari dagokionez, hobetze-proposamenak egitea. Metodologia mistoan oinarrituta, diseinu esploratorio sekuentzialaren bidez, fase kualitatiboan bildu dira Bizkaiko 11 maisu-maistren elkarrizteten diskurtsoak. Horietatik abiatuta sortu da fase kuantitatiborako galdeketa, 256 maisu-maistren erantzunak jasoz. Azken fasean, bi emaitza-multzoen ondorio integratuetara iritsi da. Ikerketak aditzera eman du garrantzitsua dela bi urteko haurren maisu-maistrak beren enkulturazio-eragile rolaz jabetzea eta rol hori hobetzea haurrari testuinguru sozialerako egokitzapenean eskuratzen laguntzeko ezagutzak, arauak, balioak, jokabide-ereduak, jarrerak edota ohiturak.