Dramatizazioa lehen hezkuntzan. Kontzeptualizaziotik obra dramatiko baten sormenera lehen zikloan lantzen diren konpetentziei begira

  1. URRETABIZKAIA ZABALETA, ITZIAR
Dirigée par:
  1. Josu Rekalde Izagirre Directeur/trice
  2. Lourdes Cilleruelo Gutiérrez Directeur/trice

Université de défendre: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 10 décembre 2021

Jury:
  1. Miguel Molina Alarcón President
  2. Eneko Lorente Bilbao Secrétaire
  3. Alicia Gómez Linares Rapporteur
Département:
  1. Didáctica de la Expresión Musical, Plástica y Corporal

Type: Thèses

Teseo: 156847 DIALNET lock_openADDI editor

Résumé

Ikerketa honetan dramatizazioak hezkuntzan eta, bereziki, Lehen Hezkuntza mailako lehen zikloan duenlekua aztertuko dugu, helburu bakarrera bideratuta: 236/2015 Dekretuaren bigarren eranskina osatzenduen Oinarrizko Hezkuntza Curriculumean zehazten diren diziplina barruko oinarrizko konpetentzietanbiltzen diren edukiak, propio sorturiko obra dramatiko batean txertatzea, dramatizazioaren bitartez horienlanketa sustatzeko. Horretarako, ikuspegi teorikoen kontzeptualizaziotik hasiko gara, ondoren hiru alderdiaztertzeko: nire ibilbide propioa, berrikuspen bibliografiko konkretua eta Lehen Hezkuntzako Gradukolaugarren mailako ikasleei egindako inkesta jakin baten emaitzak. Horien inguruko hausnarketahirukoitzetik ateratako ondorioak aintzat hartuta, jatorrizko obra dramatiko bat sortuko da hirugarrenatalean. Obra dramatiko horren azterketa egingo da azkenik, bertan biltzen diren Lehen Hezkuntzakolehen zikloko eduki konkretuak identifikatzeko.