Idazteko zailtasunak detektatzeko eta esku hartzeko proposamena Lehen Hezkuntzan

  1. Irune Ibarra Lizundia
  2. Unai Atutxa Barrenetxea
  3. Mikel Iruskieta Quintian
Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2021

Número: 27

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/27_ALEA/1 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Objetivos de desarrollo sostenible

Resumen

Idazteko zailtasunak hasiera-hasieratik detektatzea eta esku hartzea oso garrantzitsua da ikaslearen ikaskuntza prozesuaren garapenerako, egun eskolako ebaluazio-sistema gehienak idatzizko ekoizpenean oinarritzen direlako. Ikasleen idazteko zailtasunak mota desberdinetakoak izaten dira: neuropsikologikoak eta hizkuntzakoak, besteak beste. Artikulu honen helburua da idazten ikasten ari diren ikasleen idazteko zailtasunak identifikatzeko egiaztapen-zerrenda bat proposatzea eta esku-hartzeko aukerak eskaintzea. Idazteko zailtasunak ikasleen laginen bidez erakusten dira, lagin hauek eskola bateko formakuntza-saioetatik lorturikoak izanik.