Hizkuntzen erabilera malgutzeningelesbidezko ikasgaiantranslanguaging Euskal Herriko Unibertsitatean(UPV/EHU)

  1. Beñat Muguruza Aseguinolaza 1
  1. 1 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2021

Número: 26

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/26_ALEA/5 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Resumen

Mundu osoan ugaritzen ari da ingeles bidezko irakaskuntza, baita unibertsitate mailan ere.Euskal Herriko Unibertsitatean (UPV/EHU) ingelesez ematen den ikasgaibati erreparatu dioguikerketa honetan. Zehazki, Gizarte Hezkuntza graduko ikasgai bat aztertu dugu bi urtez, eta denetara 77 ikaslek hartu dute parte. Ikasleek ingelesarekin izan ditzaketen arazoei aurre egiteko, euskara eta gaztelania ere erabiltzea baimentzen du irakasleak.Behaketa, talde-eztabaida eta ikasleek idatzi beharreko egunerokoetan jaso dugunaren arabera, translanguagingpedagogikoari esker hobeto moldatu dira ikastaroa aurrera ateratzeko. Ez dute ingelesezko ekoizpena bereziki landu, baina gelan parte hartzeko nahiz idatzizko zereginak egiteko euskara nahiz gaztelania erabili ahal izateak konfiantza eman die, eta hizkuntza-antsietatea murriztu.