Euskal Autonomi Erkidegoko Lehen Hezkuntzako irakasleen sinesmenak eta ezagutzak hezkuntza emozionalaren inguruan

  1. Ane Bidaurratzaga Urkiola
  2. Jon Bustillo Bayón
Revista:
Ikastorratza, e-Revista de didáctica

ISSN: 1988-5911

Año de publicación: 2020

Número: 24

Tipo: Artículo

DOI: 10.37261/24_ALEA/1 DIALNET GOOGLE SCHOLAR lock_openAcceso abierto editor

Otras publicaciones en: Ikastorratza, e-Revista de didáctica

Resumen

Lan honen bidez Euskal Autonomi erkidegoko lehen hezkuntzako irakasleek hezkuntza emozionalari buruz duten sinesmenak eta ezagutzak aztertu dira. Horretarako, Yaleko Unibertsitatean garatutako galdetegi bat erabili da. Ikerketan laurogeita hamazazpi irakasle parte hartu dute, horietatik %80 emakumeak dira eta %53 ikastetxe publikoetan lan egiten dute. Emaitzetan ikusten denaren arabera, partaideen batez besteko balorazioa 4,1 izan da 5 puntuen gainean, azpimarratuz gai honek hezkuntzan duen garrantzia eta bat etorrita aurreko ikerketekin. Hala ere, bakarrik %6,18a izan da gai kontzeptu honen inguruko definizio sakona emateko. Agerian geratzen da, erkidegoko irakasleek zehaztugabeko kontzeptuen gainean oinarri gabeko sinesmenak izateko erraztasuna dutela