Pentsamendu estatistikoaulermena eta ohiko akatsak
- Berciano Alcaraz, Ainhoa
- Gutiérrez Guzmán, Guadalupe
- Anasagasti Aguirre, Jon
ISSN: 0214-9001
Année de publication: 2014
Titre de la publication: 2013 Estatistikaren Nazioarteko Urtea
Número: 1
Pages: 81-90
Type: Article
D'autres publications dans: Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria
Résumé
Egungo gizartean, hezkuntza estatistikoa oso garrantzitsua da. Artikulu honek hainbat hausnarketa egingo ditu estatistika ikas-irakaskuntza errealitatearekin lotzeko beharraz. Horretarako, irakasle-eskola ikasleek dituzten kognizio-akats azterketa hartuko du abiapuntu. Izan ere, elkarrengandik urrun daude, eskolan ikasten den eta bizitzan erabiltzen denaren artean; horrela, Estatistikako kontzeptuak era algoritmikoan ikasten dira eta ondorioz lortutako ezagutzak ez dira esanguratsuak. Azkenik, behartuta egongo gara estatistika eguneroko arazoekin uztartzeko, hezkuntzaren metodologi aldaketaren proposamena egitera.