Pentsamendu estatistikoaulermena eta ohiko akatsak
- Berciano Alcaraz, Ainhoa
- Gutiérrez Guzmán, Guadalupe
- Anasagasti Aguirre, Jon
ISSN: 0214-9001
Argitalpen urtea: 2014
Zenbakien izenburua: 2013 Estatistikaren Nazioarteko Urtea
Zenbakia: 1
Orrialdeak: 81-90
Mota: Artikulua
Beste argitalpen batzuk: Ekaia: Euskal Herriko Unibertsitateko zientzi eta teknologi aldizkaria
Laburpena
Egungo gizartean, hezkuntza estatistikoa oso garrantzitsua da. Artikulu honek hainbat hausnarketa egingo ditu estatistika ikas-irakaskuntza errealitatearekin lotzeko beharraz. Horretarako, irakasle-eskola ikasleek dituzten kognizio-akats azterketa hartuko du abiapuntu. Izan ere, elkarrengandik urrun daude, eskolan ikasten den eta bizitzan erabiltzen denaren artean; horrela, Estatistikako kontzeptuak era algoritmikoan ikasten dira eta ondorioz lortutako ezagutzak ez dira esanguratsuak. Azkenik, behartuta egongo gara estatistika eguneroko arazoekin uztartzeko, hezkuntzaren metodologi aldaketaren proposamena egitera.