Publizitatea eta euskara, noranzko biko ahaleginak

  1. Echebarria Gangoiti, Joseba Andoni
Revista:
Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

ISSN: 1137-4462

Año de publicación: 2004

Número: 10

Páginas: 217-243

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Mediatika: cuadernos de medios de comunicación

Resumen

Publizitatearen eta euskararen arteko auziari aurre egiten zaionean estereotipo gehiegi agertzen dira. Horietariko handiena publizitateraren eraginari dagokio, publizitateak konsumitzaileen bizitzan eta kontsumoan erabateko eragina duelako ustea, hain zuzen. Ikusmolde honetatik abiaturik, gure gizartean euskararen erabilera bultzatzeko publizitate profesionalek duten erantzukizun handia aipatzen da, baina profesional horiek aski ondo dakite zeintzuk diren prozesuaren eragile nagusiak: iragarleak eta kontsumitzaileak.