Ikasleek irakasleen irakaskuntzarako gaitasunari buruz duten iritzia aztertzeko galdetegi bat sortzea

  1. Goñi Zabala, Jesús
  2. Lareki Arcos, Arkaitz
  3. López-Goñi, Irene
Revista:
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

ISSN: 0214-9753

Año de publicación: 2012

Volumen: 24

Número: 2

Páginas: 101-118

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

Referencias bibliográficas

  • Cano, E. (2006). «Competencias docentes». Aula de Innovación Educativa, 152, 67-71.
  • Cohen, L.; Manion, l. and Morrison, K. (2007). Research Methods in Education. 6th edition. London: Routledge Falmer.
  • E&D (2008). http://www.educationetdevenir.fr/ (2012ko ekainaren 14an kontsultatua).
  • García, J.M. (1997). «Análisis factorial confirmatorio en la validación del constructo competencia docente del profesor universitario». Bordón, 49 (4), 361- 389.
  • Muñoz, J.M.; Ríos de Deus, M.P.; Abalde, E. (2002). «Evaluación docente vs. Evaluación de la Calidad». Rev. Electrónica de Investigación y Evaluación educativa, 8, 2, 103-134.
  • National Board for Profesional Teaching Standards (2008). What Teachers Should Know and Be Able to Do. http://www.nbpts.org/UserFiles/File/what_teachers. pdf (2012ko ekainaren 14an kontsultatua).
  • Perrenoud, P. (1997). «Programme des cours 1996-1997, Service du perfectionnement». L’Educateur , 10, 24-28.
  • SBL Association for the Professional Qualities of Teachers (2008). Competence requirements. http://www.lerarenweb.nl/lerarenweb-english.html?sbl& artikelen&100 (2012ko ekainaren 14an kontsultatua).
  • White, J.; Carey, L. and Dailey, K. (2001). «Web-Based Instrumentation in Educational Survey Research». WebNet Journal: Internet Technologies, Applications & Issues. 3 (1), 46-50.
  • Wright, K.B. (2005). «Researching Internet-based populations: Advantages and disadvantages of online survey research, online questionnaire authoring software packages, and web survey services». Journal of Computer-Mediated Communication, 10(3), article 11.
  • Zabalza, M.A. (2003). Competencias docentes del profesorado universitario: calidad y desarrollo profesional. Madril: Narcea.