EAEko familia etorkinen aukerak lehen hezkuntzaneskola eta hizkuntza eredua

  1. Intxausti Intxausti, Nahia
  2. Etxeberria Sagastume, Feli
  3. Joaristi Olariaga, Luis Maria
Revista:
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

ISSN: 0214-9753

Año de publicación: 2010

Volumen: 22

Número: 2

Páginas: 43-65

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

Referencias bibliográficas

  • Agindua, 1998ko uztailaren 30ekoa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, hezkuntzaren arloko hainbat ekintza eta neurri arautzen dituena, gizarte edo kulturaren ikuspegitik besteak baino egoera txarragoan diren ikasleentzat eta eskolara egokitzeko zailtasun handiak dauzkaten ikasleentzat (EHAA 164. 1998-8-31).
  • —, 2007ko otsailaren 27koa, Hezkuntza, Unibertsitate eta Ikerketa sailburuarena, 2006-2007 ikasturtean Lehen eta Bigarren Hezkuntzan hasi berri diren ikasle etorkinentzako hizkuntza errefortzuko programak (EHAA 54. 2007-3-16).
  • Aparicio, R. (2001): «La literatura de investigación sobre los hijos de inmigrantes.» Revista migraciones, 9, 171-182.
  • Barquín, A. (2006): «Eskola eta euskara: etorkinen seme-alaben integrazioarako giltzarriak». Jakingarriak, 58, 34-43.
  • Basurko, F.; Galarreta, X.; Lukas, J.F.; Pikabea, I. (2006): «Hezkuntza-kooperatiben egoera EAE-n». Tantak, 35, 45-60.
  • 175/2007 Dekretua, urriaren 16koa, Euskal Autonomia Erkidegoko Oinarrizko Hezkuntzaren curriculuma sortu eta ezartzekoa (EHAA 218. 2007-11-13).
  • Euskararen Kontseilua (2006): Aniztasunean. Euskara eta immigrazioa hezkuntza sisteman. Jardunaldiak 18/19-XII-06. Bilbo. Dokumentu argitaratu gabea.
  • Etxeberria Sagastume, F. (2001): «Realidad multicultural: un reto para las personas de la educación». In J.A. Amezcua; F. Peñafiel eta D. González (Zuz.), El psicopedagogo en el desarrollo comunitario. La planificación de los recursos humanos. Granada: Universidad de Granada.
  • —; Intxausti, N. (2009): Percepciones educativas de familias inmigrantes en escuelas de la Comunidad Autónoma del País Vasco. Actas del Congreso AIDIPE Educación, investigacion y desarrollo social. Huelva: Universidad de Huelva. 1335-1344 orr.
  • Eusko Jaurlaritza (2003): Ikasle etorkinak epez kanpo eskolatzea arautzeko instrukzioak zirkularra. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza (Dokumentu argitaratu gabea).
  • — (2004): Ikasle etorkinak artatzeko programa. Gasteiz: Hezkuntza Ikerkuntza eta Unibertsitate Saila.
  • — (2006): Jarraibideak, Hezkuntza sailburuordeak Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikastetxe publikoei emandakoak, eskolan berriki sartutako ikasle etorkinei laguntza ematea helburu duten Hizkuntza Indartzeko Proiektuei buruz. http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r432459/eu/contenidos/informacion/ dif8/eu_2083/adjuntos/instrucciones_refuerzo_06_07_e.pdf. 2007ko ekainaren 12an kontsultatua.
  • — (2007): Programa de Interculturalidad y de inclusión de alumnado recién llegado 2007-2010. http://www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-573/es/contenidos/ informacion/dif8/es_2083/adjuntos/PLANaren_aurkezpena_c.pdf. 2008ko otsailaren 12an kontsultatua.
  • — (2008): Situación actual del alumnado inmigrante matriculado en el curso escolar 2007-2008. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza (Dokumentua argitaratu gabea).
  • — (2008a): Matrikula EAE. Gasteiz: Eusko Jaurlaritza. (Dokumentu argitaratu gabea).
  • — (2009): Alumnado de Primaria por modelo y red. Curso 2009-2010. http:// www.hezkuntza.ejgv.euskadi.net/r43-573/es/contenidos/informacion/dia4/ es_2025/adjuntos/09_10/matricula_c/cuadrosobli0910_c.pdf. 2009ko abenduaren 28an kontsultatua.
  • Hochschild, A.R. (2000): «Global care chains and emotional surplus value». In A. Giddens eta W. Hutton (zuz.) On the Edge: Globalization and the New Millennium. Londres: Sage.
  • INE (2008): Revisión del padrón municipal (1/01/08). Datos a nivel nacional, Comunidad Autónoma y provincia. http://www.ine.es. 2009ko urtarrilaren 29an kontsultatua.
  • Jaussi Nieva, M.L.; Rubio, T. (1998): Kultura-arteko hezkuntza. Eskolan aniztasun etniko eta kulturalari hezkuntz erantzuna emateko orientabideak. Gasteiz: Eusko Jaurlaritzaren Argitalpen Zerbitzu Nagusia.
  • MEC (2009): Datos y cifras. Curso escolar 09-10. http://www.educacion.es/mecd/ estadisticas/educativas/dcce/Datos_Cifras_web.pdf. 2009ko urtarrilaren 25ean kontsultatua.
  • Septién, J.M. (2006): Mugarik gabeko eskola. Gasteiz: Arartekoa.
  • Terrén, E.; Carrasco, C. (2007): Familia, escuela e inmigración. Revista migraciones, 22, 9-46.
  • Zapata, M. (2006): Etorkinak eta hizkuntza ereduak. http://www.erabili.com/zer_ berri/muinetik/1149839897. 2007ko ekainaren 14an kontsultatua.