Enpresaren irudia eta prestakuntza iraunkorra

  1. Arrieta Aranguren, Elisabete
  2. Haranburu Oiharbide, Mikel
  3. Asua Batarrita, María Begoña
  4. Arregui Goenaga, Francisca
Revista:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

ISSN: 1130-5738

Año de publicación: 2003

Número: 46

Páginas: 81-92

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

Resumen

Prestakuntza iraunkorreko programen artean leku garrantzitsua hartzen dute prozesuen kalitatea hobetzeko programek. Kalitate-ziurtagiria eskuratzearen helburua ez da hobekuntza-prozesuak indarrean jartzera mugatzen; irudiaren politikarekin eta bezeroen inpresioak kudeatzearekin ere badu zerikusia. Enpresa baten identitatearen profila egungo identitate errealak, etorkizuneko identitate idealak eta bien arteko identitate proiektatuak eratzen dute. Enpresaren irudia, alde batetik, bere identitate errealean, idealean eta proiektatuan txertatu behar da. Baina, bestalde, irudiaren sintaxiko oinarrizko legeak bete behar ditu.