Erreforman agertzen diren oztopoak.

  1. Peio Aramendi
Revista:
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

ISSN: 1135-4690

Año de publicación: 1996

Número: 6

Páginas: 28-30

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

Resumen

Jadanik pasa dira bospasei urte LOGSE legea onartu zela. Erreformak proposatzen duen filosofia, helburuak eta lan era ezberdinak praktikan jartzen daude. Hauekin batera, ikastetxeetan, irakasleak, lehenengo arazoak, oztopoak eta interpretapen anitzekin topatzen hasiak dira. Erreforma (LOGSE) aldakuntza bezala lege eta dekretoaren bidez sortutakoa da. Hau da, botere politikoak bultzatu duen Erreforma izan da eta ez, ordea, ikastetxearen barruan, irakasleen beharren arabera eraikitakoa. Beraz, Erreformaren planteamendu teknokratiko bat egon da, goitik (Administraziotik) beheraka (ikastetxeetara) gidatutakoa. Erreformaren aplikazioa eta garapena ezberdina da ikastetxe guztietan, bakoitzak bere izaera propioa duelako, bere baldintza eta ezaugarri zehatz batzuk dituelako. Erreforma ezin daiteke bi ikastetxeetan berdin aplikatu, baldintza eta egoera ezberdinetan bait daude.