Zer ikasi dute ikasleek Sekuentzia Didaktikoarekin?ikasleen aurretestuak eta ondotestuak.
- Matilde Sainz 1
- Ines Garcia 2
-
1
Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea
info
-
2
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
info
Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
Lejona, España
ISSN: 1135-4690
Año de publicación: 2001
Número: 60
Páginas: 46
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria
Resumen
Testua idaztea oso jarduera konplexua da, faktore asko eduki behar dira kontuan eta guztiak aldi berean. Horregatik, Hizkuntza irakasleontzat zaila izaten da jakitea ikasleak zer dakien egiten hizkuntzarekin. Alabaina, irakasleak informazio hori beharrezkoa du ikasleari egokituko zaion esku-hartze didaktikoa martxan jartzeko.