Zer ikasi dute ikasleek Sekuentzia Didaktikoarekin?ikasleen aurretestuak eta ondotestuak.

  1. Matilde Sainz 1
  2. Ines Garcia 2
  1. 1 Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea
    info

    Universidad de Mondragón/Mondragon Unibertsitatea

    Mondragón, España

    ROR https://ror.org/00wvqgd19

  2. 2 Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea
    info

    Universidad del País Vasco/Euskal Herriko Unibertsitatea

    Lejona, España

    ROR https://ror.org/000xsnr85

Revista:
hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

ISSN: 1135-4690

Año de publicación: 2001

Número: 60

Páginas: 46

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: hik hasi: euskal heziketarako aldizkaria

Resumen

Testua idaztea oso jarduera konplexua da, faktore asko eduki behar dira kontuan eta guztiak aldi berean. Horregatik, Hizkuntza irakasleontzat zaila izaten da jakitea ikasleak zer dakien egiten hizkuntzarekin. Alabaina, irakasleak informazio hori beharrezkoa du ikasleari egokituko zaion esku-hartze didaktikoa martxan jartzeko.