Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetanSekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta
ISSN: 0213-3636, 2255-1069
Año de publicación: 2012
Título del ejemplar: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika
Número: 18
Páginas: 117-135
Tipo: Artículo
Otras publicaciones en: Ikastaria: cuadernos de educación
Resumen
Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza- jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten irakasleen kezka handi bat ikasleen mintzaira garapena da. Ikuspuntu terapeutikoaren mugak gainditzeko asmoz, sekuentzia didaktikoen metodologia proposatzen da hizkuntzaren lanabes. Egindako saioetan ikasleen komunikazio ahalmena garatzeko bidean aurkitu ditugun egitekoak, berezitasun eta arazoak aditzera eman nahi dira.