Hizkuntza garatzeko baliabideak Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programetanSekuentzia Didaktikoaren zenbait gogoeta

  1. Díaz de Gereñu Lasaga, Leire
  2. García Azkoaga, Inés María
Revista:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636 2255-1069

Año de publicación: 2012

Título del ejemplar: Sekuentzia didaktikoak eta hizkuntzen curriculuma: teoria eta praktika

Número: 18

Páginas: 117-135

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Ikastaria: cuadernos de educación

Resumen

Lan honek Curriculuma Norbanakoari Egokitzeko (CNE) programen eremuan egindako prestakuntza- jardueraren harira bildutako hausnarketak jasotzen ditu. Hezkuntza premia bereziak (HPB) dituzten ikasleekin jarduten duten irakasleen kezka handi bat ikasleen mintzaira garapena da. Ikuspuntu terapeutikoaren mugak gainditzeko asmoz, sekuentzia didaktikoen metodologia proposatzen da hizkuntzaren lanabes. Egindako saioetan ikasleen komunikazio ahalmena garatzeko bidean aurkitu ditugun egitekoak, berezitasun eta arazoak aditzera eman nahi dira.