Diziplinarteko lanaren esperientzia Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolanirakaslearen lanbidea

  1. Camino Ortiz de Barrón, Igor
  2. Vizcarra Morales, María Teresa
  3. Aristizabal Llorente, Pilar
  4. Villarroel Villamor, José Domingo
Revista:
Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

ISSN: 0214-9753

Año de publicación: 2011

Volumen: 23

Número: 2

Páginas: 119-138

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Tantak: Euskal Herriko Unibertsitateko hezkuntza aldizkaria

Referencias bibliográficas

  • Bolívar, A. (2000). «Los centros escolares como comunidades. Revisando la colegialidad». Revista Española de Pedagogía, 216, 253-274.
  • Etxaniz Erle, X. (2004). Gasteizko Irakasleen Unibertsitate Eskolako Titulazioen Autoebaluaziorako txostena. ANECAra bidalitako barne dokumentua.
  • Grisaleña, J. eta Campo. A. (2010). «Las escuelas que aprenden: características básicas». Organización y gestión educativa. Revista del forum Europeo de adminitradores de la educación, 3, 121-145.
  • San Fabián, J.L. (2006). La coordinación docente: condiciones oraganizativas y compromiso profesional. Participación educativa, 3, 6-11.
  • Stake, R.E. (1994). «Case Studies». In N.K. Denzwhytein eta L. Lincoln (ed.). Handbook of Qualitative Research, 236-245, Thousand Oaks: Sage Publications.
  • Stake, R.E. (1999). Investigación con estudios de casos. Madril: Morata.
  • Stake, R.E. (2006). Multiple Case Study Analysis. New York: Guilford Press.
  • Yin, R. (1994). Case Study Research. Desing and Methods. Applied Social Research Methods Series. Thousand Oaks: Sage publications.
  • Zabalza, M.A. (2003). Competencias docentes del profesorado universitario, calidad y desarrollo profesional. Madril: Narcea.