Familia-ingurua eta Gogamenaren Teoria 5 urteko umeengan

  1. Galende Pérez, Nuria
  2. Sánchez de Miguel, Manuel
  3. Arranz Freijo, Enrique
Revista:
Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

ISSN: 1130-5738

Año de publicación: 2009

Número: 69

Páginas: 103-120

Tipo: Artículo

Otras publicaciones en: Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria

Resumen

Ikerketa honen helburua da familia-testuinguruak 5 urteko umeek Gogamenaren Teorian (ToM) azaltzen duten errendimenduan duen influentzia ikertzea. Haurren lehia lan hauetan hezkuntza-zentroetan umeekin egindako banakako saioen bidez ebaluatu zen. Era berean, gurasoekin elkarrizketak egin ziren familian datu soziodemografikoak jasotzeko eta familia-testuingu-ruko zenbait aldagai ebaluatzeko. Emaitzek baieztatzen dute ToMaren garapenean familia-testuinguruak duen eragina, ordezko zaintzaren kalitate edo giza harreman eta laguntza aldagaien bidez. Familia-interbentziorako hezkuntza-inplikazioak eztabaidatzen dira.