Capítulos de Libro (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2012

  1. 1. Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 9-23

  2. 10. Afektuarekin loturiko ikaskuntza-zailtasunak: autismoa

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 217-224

  3. 11. Hiperaktibitatea eta arreta-nahasmenduak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 225-229

  4. 2. Haurtzaroko eta nerabezaroko oinarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 25-38

  5. 3. Prebentzioa eta esku-hartzea familian

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 39-87

  6. 4. Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 89-139

  7. 5. Beste hezkuntza-testuinguru batzuk: ikus-entzunezkoak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 141-151

  8. 6. Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 153-182

  9. 6. ¿Hay apoyo empírico para los tratamientos psicológicos de hombres violentos contra la pareja?

    Psicología clínica basada en la evidencia (Madrid: Pirámide), pp. 123-136

  10. 7. Haurraren ezagutzaren garapenean eta ikaskuntzan kontuan hartu beharreko alderdiak: orientatzailearen zeregina

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 183-190

  11. 8. Hizkuntzarekin loturiko zailtasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 191-210

  12. 9. Adimen-gaitasunekin zerikusia duten ikaskuntza-zailtasunak: adimen-atzerapena

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 211-216

  13. AIDS' social representations: Beliefs, attitudes, memory and social sharing of rumours

    Social Representations in the 'Social Arena' (Taylor and Francis), pp. 166-175

  14. Androgens, cognition and social behavior in children

    Androgens: Production, Functions and Disorders (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 143-164

  15. Aprendizaje

    Psicología: individuo y medio social (Desclée de Brouwer), pp. 185-231

  16. Arrantzaleen ezagutza, kudeaketa eta arrantza politikan parte hartzea

    Eusko Ikaskuntzaren XVII. Kongresua: Gasteiz, 2009. Gizarte aurrerapen iraunkorrerako berrikuntza (Sociedad de Estudios Vascos = Eusko Ikaskuntza), pp. 1383-1392

  17. Asistencia psicológica a víctimas de sucesos traumáticos: ¿Cuándo es necesario el tratamiento?

    Ansiedad y depresión: investigación e intervención (Comares), pp. 329-345

  18. Conducta social en el aula y puntuación en tareas de teoría de la mente en niños/as preescolares

    Experiencias de investigación en Educación Infantil y Educación Primaria (Servicio de Publicaciones), pp. 21-28

  19. Definition, Incidence and Psychopathological Consequences of Child Abuse and Neglect

    Child Abuse and Neglect - A Multidimensional Approach (InTech), pp. 1-18

  20. Do aggression and withdrawal act as links between early peer rejection by same-sex peers and later risk behaviors? A longitudinal study across the 5-9-year-old period, considering sex differences

    Psychology of Aggression: New Research (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 59-78