Centro
Facultad de Psicología
Capítulos de Libro (35) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a
2012
-
1. Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 9-23
-
10. Afektuarekin loturiko ikaskuntza-zailtasunak: autismoa
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 217-224
-
11. Hiperaktibitatea eta arreta-nahasmenduak
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 225-229
-
2. Haurtzaroko eta nerabezaroko oinarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 25-38
-
3. Prebentzioa eta esku-hartzea familian
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 39-87
-
4. Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 89-139
-
5. Beste hezkuntza-testuinguru batzuk: ikus-entzunezkoak
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 141-151
-
6. Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 153-182
-
6. ¿Hay apoyo empírico para los tratamientos psicológicos de hombres violentos contra la pareja?
Psicología clínica basada en la evidencia (Madrid: Pirámide), pp. 123-136
-
7. Haurraren ezagutzaren garapenean eta ikaskuntzan kontuan hartu beharreko alderdiak: orientatzailearen zeregina
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 183-190
-
8. Hizkuntzarekin loturiko zailtasunak
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 191-210
-
9. Adimen-gaitasunekin zerikusia duten ikaskuntza-zailtasunak: adimen-atzerapena
Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 211-216
-
AIDS' social representations: Beliefs, attitudes, memory and social sharing of rumours
Social Representations in the 'Social Arena' (Taylor and Francis), pp. 166-175
-
Androgens, cognition and social behavior in children
Androgens: Production, Functions and Disorders (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 143-164
-
Aprendizaje
Psicología: individuo y medio social (Desclée de Brouwer), pp. 185-231
-
Arrantzaleen ezagutza, kudeaketa eta arrantza politikan parte hartzea
Eusko Ikaskuntzaren XVII. Kongresua: Gasteiz, 2009. Gizarte aurrerapen iraunkorrerako berrikuntza (Sociedad de Estudios Vascos = Eusko Ikaskuntza), pp. 1383-1392
-
Asistencia psicológica a víctimas de sucesos traumáticos: ¿Cuándo es necesario el tratamiento?
Ansiedad y depresión: investigación e intervención (Comares), pp. 329-345
-
Conducta social en el aula y puntuación en tareas de teoría de la mente en niños/as preescolares
Experiencias de investigación en Educación Infantil y Educación Primaria (Servicio de Publicaciones), pp. 21-28
-
Definition, Incidence and Psychopathological Consequences of Child Abuse and Neglect
Child Abuse and Neglect - A Multidimensional Approach (InTech), pp. 1-18
-
Do aggression and withdrawal act as links between early peer rejection by same-sex peers and later risk behaviors? A longitudinal study across the 5-9-year-old period, considering sex differences
Psychology of Aggression: New Research (Nova Science Publishers, Inc.), pp. 59-78