Publicaciones (154) Publicaciones en las que ha participado algún/a investigador/a

2012

  1. "In memoriam". Txillardegi (Jose Luis Alvarez Enparantza) Donostia, 1929-2012

    Uztaro: giza eta gizarte-zientzien aldizkaria, Núm. 80, pp. 5-10

  2. 1. Kontzeptuzko oinarriak, helburuak eta gaitasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 9-23

  3. 10. Afektuarekin loturiko ikaskuntza-zailtasunak: autismoa

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 217-224

  4. 11. Hiperaktibitatea eta arreta-nahasmenduak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 225-229

  5. 2. Haurtzaroko eta nerabezaroko oinarrizko premien sailkapena eta haiek ez asebetetzeak ekar ditzakeen ondorioak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 25-38

  6. 3. Prebentzioa eta esku-hartzea familian

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 39-87

  7. 4. Hezkuntza sozioemozionala eskolaren eta beste haurrekiko

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 89-139

  8. 5. Beste hezkuntza-testuinguru batzuk: ikus-entzunezkoak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 141-151

  9. 6. Prebentzioa eta esku-hartzea arrisku sozialean dauden haur eta nerabeekin

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 153-182

  10. 6. ¿Hay apoyo empírico para los tratamientos psicológicos de hombres violentos contra la pareja?

    Psicología clínica basada en la evidencia (Madrid: Pirámide), pp. 123-136

  11. 7. Haurraren ezagutzaren garapenean eta ikaskuntzan kontuan hartu beharreko alderdiak: orientatzailearen zeregina

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 183-190

  12. 8. Hizkuntzarekin loturiko zailtasunak

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 191-210

  13. 9. Adimen-gaitasunekin zerikusia duten ikaskuntza-zailtasunak: adimen-atzerapena

    Hezkuntza sozioemozionala eta ikaskuntza-zailtasunak: hezkuntza testuinguruetan aplikatzeko esku-hartzea (Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano), pp. 211-216

  14. A meta-analysis of the efficacy of HIV/AIDS prevention interventions in Asia, 1995-2009

    Social Science and Medicine, Vol. 75, Núm. 4, pp. 676-687

  15. A role for depression in sexual risk reduction for women? A meta-analysis of HIV prevention trials with depression outcomes

    Social Science and Medicine, Vol. 75, Núm. 4, pp. 688-698

  16. AIDS' social representations: Beliefs, attitudes, memory and social sharing of rumours

    Social Representations in the 'Social Arena' (Taylor and Francis), pp. 166-175

  17. Actitudes hacia el análisis de datos: naturaleza y medida

    Revista de psicodidáctica, Vol. 17, Núm. 2, pp. 361-376

  18. Adaptación y validación de la versión en euskara del Emotional Creativity Inventory (ECI) en jóvenes

    La investigación en motivación y emoción [Recurso electrónico]: contribuciones de jóvenes investigadores en formación

  19. Adicción a las redes sociales y nuevas tecnologías en niños y adolescentes: guía para educadores

    Departamento de Comunicación I

  20. An investigation of the role of grapheme units in word recognition

    Journal of Experimental Psychology: Human Perception and Performance, Vol. 38, Núm. 6, pp. 1491-1516