Gobernanza y Marketing para la Sostenibilidad - GIC 21/106
Publications (7) Publications in which a researcher has participated
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Business and International Management
2021
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Airbnb: ¿economía colaborativa o nuevo modelo de negocio? Evidencia empírica reciente desde una ciudad de tamaño medio como Bilbao
Investigaciones Geográficas (España), Núm. 76, pp. 97-118
2013
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Networks: A social marketing tool
European Journal of Marketing, Vol. 47, Núm. 1, pp. 324-343
2010
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Networks marketing: the impact of co-development on commitment
XXII Congreso Nacional de Marketing: Oviedo, del 22 al 24 septiembre de 2010 (ESIC Editorial), pp. 249
2007
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A new Internet driven internationalisation framework
Service Industries Journal, Vol. 27, Núm. 7, pp. 923-946
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Managing customer loyalty in liberalized residential energy markets: The impact of energy branding
Energy Policy, Vol. 35, Núm. 4, pp. 2661-2672
2006
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Green value added
Marketing Intelligence & Planning, Vol. 24, Núm. 7, pp. 673-680
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Measuring the impact of informational democracy on consumer power: A new application for an old tool
International Journal of Market Research, Vol. 48, Núm. 3, pp. 351-373