Erizaintzako ikasleen heziketaren eragina elikadura-sinesmen eta elikadura-aukeraketan
- Ainara San Juan
- María del Mar Lamas
- Julia Fernández
- Silvia Caballero
- Irati Ayesta
- Leyre Gravina
- Olatz Arbelaitz (coord.)
- Ainhoa Latatu (coord.)
- Miren Josu Omaetxebarria (coord.)
- Blanca Urgell (coord.)
Publisher: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-789-3
Year of publication: 2021
Pages: 167-176
Congress: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (4. 2021. null)
Type: Conference paper
Abstract
Euskal Herriko Unibertsitateko (EHU) erizaintzako lehen mailako ikasleek elikadura ikasgaia jasoondoren elikadura sinesmenetan eta hautaketetan izandako aldaketak aztertzen dira ikerketa honetan.Parte-hartzaileek lauhileko batean 3 aldiz bete zuten Internet bidez hurrengo atalak biltzen zituengaldetegi bat: datu antropometrikoak; sinesmen arrazional eta irrazionalak; eta elikadura platerosasungarrien aukeraketa. Nahiz eta ikasleek sinesmen arrazionalen maila altua erakutsi zuten, sinesmenirrazionalen eta plateren hautaketa ez osasungarrien artean lotura handia nabarmendu zen. Nutrizioikasgaiajasotzeak sinesmen irrazionalen zuzenketa ahalbidetu zuen, elikadura aukera osasungarriakhobetuz.