Rol Jokoak Lehen Hezkuntzan
- Martin Gabiria Elejabarrieta
- Iratxe Gillate
ISSN: 1988-5911
Year of publication: 2024
Issue: 32
Type: Article
More publications in: Ikastorratza, e-Revista de didáctica
Abstract
Azken urteotan gero eta gehiago aipatzen da gamifikazioa metodologia berritzaile bezala ikaskuntza esanguratsu eta dinamikoa lortzeko. Arlo horretan, rol jokoetan oinarritutako estrategiak kokatzen dira. Metodologia honek hainbat onura, erabilera posible eta arazo izan ditzake. Lan honen helburua hauek arakatzea da, Lehen Hezkuntzan estrategia honen erabilerari buruzko perspektiba zehatzagoa izateko. Helburua lortzeko ikerketa kualitatibo bat burutu da, rol jokoak estrategia didaktiko bezala erabiltzen dituzten bi hezitzaileri egindako elkarrizketa sakonetan oinarrituta. Lortutako emaitzek planteamendu metodologiko honen bideragarritasuna zein onura potentzialak baieztatu dituzte. Halaber, testuinguruak estrategia honen aplikazioan duen eragina, eta honelako proiektuak abian jartzeak suposatzen dituen denbora eta lan-zama agerian jarri dira.