Irakasleen hasierako prestakuntzanon gaude eta nora joan beharko genuke?
- Olatz Arbelaitz Gallego (ed. lit.)
- Ainhoa Latatu Núñez (ed. lit.)
- Elixabete Pérez Gaztelu (ed. lit.)
Verlag: Udako Euskal Unibertsitatea, UEU = Universidad Vasca de Verano
ISBN: 978-84-8438-864-7
Datum der Publikation: 2023
Seiten: 227-234
Kongress: Ikergazte. Nazioarteko Ikerketa Euskaraz (5. 2023. Donostia)
Art: Konferenz-Beitrag
Zusammenfassung
Hezkuntza eta Lanbide Heziketako Ministerioak irakasle izateko ikasleen hasierako prestakuntza hobetzeko erreforma-proposamenak zabaldu zituen 2022ko urtarrilean. XXI. mendearen hasieratik zientziak hasierako prestakuntza berrikusteko beharra aldarrikatu du. Era berean, nazioartean zenbait herrialdek prestakuntza hobetzeko pausoa eman dute. Komunikazio honetan Espainiako egoera aztertu da, irakasleen hasierako prestakuntzaren ezaugarriak aztertu dira, nazioarteko erakundeen orientabideekin eta zientziak dioenarekin konparatuz. Ikusi denez, prestakuntza 2007tik berdintsu mantendu da. Ondorioz, nazioartean nagusitzen den ikuspegiaren arabera, ez dago egungo irakaskuntzaerrealitatearekin lerrokatuta eta ez da ebidentzietan oinarritzen.