Paulo Freireren eragina helduen euskal alfabetatzean eta horren ondorioz egin daitezkeen aportazio kritikoak

  1. Bornaetxea Rodríguez, Adolfo
Zeitschrift:
Ikastaria: cuadernos de educación

ISSN: 0213-3636

Datum der Publikation: 1999

Titel der Ausgabe: Aportaciones de Paulo Freire

Nummer: 10

Seiten: 101-111

Art: Artikel

Andere Publikationen in: Ikastaria: cuadernos de educación

Zusammenfassung

Azpimarratzekoak dira AEKren praktika alfabetatzaileetan Paulo Freirek izan duen eraginaren ondorioak. Euskalduntze praktiketan AEKk Freireren "alfabetatze kontzientizatzailearen" teoriak aplikatu ezezik, teoria horien alderdi teoriko-praktikoak garatu ditu, Freireren idazkietan egundainokoan hazi gisa besterik ageri ez zirelarik. Hala, Freireren "kultura kontzientizazioa" AEKn "kontzientziazio soziolinguistikoa" bilakatzen da, eta gehiago sakontzearren are ikasteko metodo antidiglosiko bat garatzen du.