Irakasleen arteko harreman pedagogikoak eskola testuinguruanderrigorrezko bigarren hezkuntzako ikastegi baten kasu analisia

  1. Amenabarro Iraola, Esti
unter der Leitung von:
  1. Javier Monzón González Doktorvater/Doktormutter
  2. Nere Amenabar Perurena Doktorvater/Doktormutter

Universität der Verteidigung: Universidad del País Vasco - Euskal Herriko Unibertsitatea

Fecha de defensa: 15 von April von 2021

Gericht:
  1. Arkaitz Lareki Arcos Präsident/in
  2. Laura Rayón Rumayor Sekretär/in
  3. Joan Andrés Traver Martí Vocal
Fachbereiche:
  1. Didáctica y Organización Escolar

Art: Dissertation

Teseo: 154120 DIALNET lock_openADDI editor

Zusammenfassung

Kasu azterketa honen bitartez Derrigorrezko Bigarren Hezkuntzako ikastegi batekoirakasleen arteko harreman pedagogikoak aztertu ditugu. 15 irakaslerekin osatu dakontakizuna. Irakasleen arteko harremanek izaera konplexua eta askotarikoa dute, haiennolakotasuna eta garapenak eskolako gainerako (antolakuntza) prozesu guztiei eragitendie, batez ere berrikuntza eta eskola aldaketari eraginez. Lan honek ikuspegikualitatiboa du, izaera etnografikoa. Elkarrizketa eta irudi-marrazkien elizitazioarenbidez burutu da datuen bilketa zein analisia. Emaitzei dagokienean, hezkuntza harremansare oso konplexu eta poliedrikoez osatzen den egitate bat dela nabarmendu behar da.Harreman horiek zaindu eta modu positiboan elikatzen badira, eskola egitasmoanaukera berriak suertatu daitezke, honek bestea, lankidea ulertzeko et bereganagerturatzeko modu berriak eskatzen ditu. Harreman desegokiekin erresistentzia etagatazken arriskua areagotzen da eta horrek aldi berean galga efektua eragin dezakeeskola berritzeko, aldatzeko eta azken batean ikasteko garaian. Ikerketa hau,esanguratsua bada ere, aztertu dugun errealitate hurbilari zuzendua dago, etorkizunaribegira ikerketa lerro interesgarria eta aldi berean beharrezkoa delakoan gaude.